PROGRAM
8.30 | Registrace + Coffe break I
9.00 | Zahájení
BLOK I: Případové studie
9.05 | Krize jako příležitost – jak to vidí Perfect Canteen
Filip Sajler, Perfect Canteen
Pohled šéfkuchaře a ředitele Perfect Canteen na to, co podnikatelé v gastronomii skutečně potřebují, jak má pomáhat stát, jak můžou pomoci dodavatelé, co se v oboru kvůli/díky krizi vlastně změnilo/změní, jaký koncept podnikání je udržitelný pro překonání případné další krize a jaké další krize mohou do pohostinství přijít.
9.45 | Co nepodcenit při řízení gastro podniku – ověřeno COVIDem
Marek Křovák, 100PROgastro
Ukázky z praxe zákazníků Plzeňského Prazdroje o tom, co fungovalo a co ne během omezení provozu a jak správně nastavit komunikaci (řízení podřízených), ekonomiku (náklady pod kontrolou) a jak být flexibilní.
10.15 | Partnerství se vyplácí: případová studie nejen o finanční pomoci hospodám
Aleš Vavera a Jakub Mačát, Sodexo
10.45 | Coffee break II
BLOK II: Co bude dál?
11.00 | Kudy vede cesta zpátky k prosperitě pro hotely a penziony?
Václav Stárek, Asociace hotelů a restaurací ČR
11.30 | COVINTERNET – internet a jeho uživatelé v době pandemie
Vladimír Buťa, Mediatel
Chování uživatelů a jejich preference se během karantény a probíhající pandemie změnilo. A většina těchto změn bude trvalá. Změnili se i služby jako třeba Google nebo sociální sítě. Dokázali jste je reflektovat a zkusit novou situaci využít ve váš prospěch? Nabídneme vám pár tipů, jak využít změnu chování uživatelů na internetu během koronavirové pandemie ve váš prospěch.
12.00 | Případová studie: Dáme jídlo
Během korony se všichni vrhli na rozvoz jídel. Bez zkušeností a často špatně řízený. Rozvozová služba je samostatný byznys, který má svá pravidla. Jak udělat z rozvozu jídel novou službu, která bude pro restauraci konkurenční výhodou a zdrojem nových tržeb?
12.30 | Oběd