FOR GASTRO & HOTEL
Místo konání - LETŇANY
PVA EXPO PRAHA Výstaviště Letňany

MARKETING V DIGITÁLNÍ DOBĚ

Tým gastronomických profesionálů se dal dohromady, aby sepsal ryze praktický soupis hlavních marketingových a obchodních kroků, na které by se měl gastronom zaměřit, pokud se chce úspěšně rozhodovat v dnešní komplikované době neomezených možností. Od možností využívání dat pro vlastní rozhodování přes způsob, jakým si určit směr a strategii po to, jak komunikovat na sociálních médiích i jak být úspěšný při náboru personálu. Marketingový “Maják” nevyřeší všechny problémy ani nedá detailní odpovědi, ale praktickýma očima lidí z oboru pomůže gastronomovi se v koloběhu každodenní práce zaměřit na to nejdůležitější, co jeho byznys rozvine dlouhodobě.




Typ akce: Doprovodná akce


Datum zahájení: Pátek, 11.10.2019 11:00 - 17:00

Místo konání: Vstupní hala II, Přednáškový sál 4

Organizátor: Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

WWW: www.amsp.cz

Vstupné: doporučujeme registraci, ale není nutná

Pozor pro návštěvu akce je nutná registrace!


REGISTRACE ZDE



Tým, který na tvorbě Majáku spolupracuje: Hospodska, Agentura Haze, Storyous, Grason 

 

Jednotlivé části budou prezentovány přímo jeho autory:

 

11.00 – 11.40 | Marketingový maják pro gastronomy - Luboš Kastner, Hospodská

Detailnější prezentace navazující na obsah majáku - Jak nastavit cíle, obchodní kritéria, tvorba konceptů. Publikace Marketingový a obchodní maják v době neomezených možností bude během akce zdarma k odebrání

 

11.50 – 12:50 | Marketingová strategie a branding v gastronomii - M.Charvát, Haze Principy brandingu a komunikace, zejména na sociálních médiích

 

13.00 – 13.50 | Personál a marketing - Tým společnosti Grason

Jak oslovit, získat, udržet, motivovat a vést vaše kolegy, zaměstnance. Aneb moderní personální marketing a možnosti pro gastronomy

 

14.00 – 14.50 | Data jako základ řízení gastronomického byznysu - Tým firmy Storyous bude sdílet přístupy a případové studie na růst tržeb a řízení nákladů v gastronomii

 

15.00 – 15.50 | Pohled právníka - Martina Schützová, CEEAttorneys

Povinnosti podnikatele provozující hostinskou činnost

 

16.00 – 16:50 | Makro - Pavel Suchánek – prezentace DISH

DISH je online platforma, kterou vyvinulo MAKRO ve spolupráci s experty na gastronomii. Nabízí zdarma digitální nástroje, jako je vytvoření webu pro gastronomii, plánovač směn nebo efektivní rezervační systém. Všechny nástroje jsou plně integrované a zajišťují tak přehlednou a jednoduchou správu z jediného místa. 

 

Aktuality můžete sledovat na našich stránkách www.moje-restaurace.cz nebo se přihlašte na Facebook https://www.facebook.com/Moje-restaurace-2358118181097400/

 


Plán výstaviště

Závěrečná zpráva 2019

Facebook
Zavřít
Nezávazná poptávka účasti
Inicializace, právě prohlíží: -

* - povinné údaje